tirsdag den 22. november 2011

Netherlands - Historic Area of Willemstad, Inner City and Harbour, Curaçao

The people of the Netherlands established a trading settlement at a fine natural harbour on the Caribbean island of Curaçao in 1634. The town developed continuously over the following centuries. The modern town consists of several distinct historic districts whose architecture reflects not only European urban-planning concepts but also styles from the Netherlands and from the Spanish and Portuguese colonial towns with which Willemstad engaged in trade.

1 kommentar:

  1. HOE IK EEN LEGIT LENING KREEG @ 3% RENTE met (infoloanfirm247@gmail.com)
    ALS u op zoek bent naar een leenbedrag van een klein of enorm bedrag tussen met een rentepercentage van 3%, moet u contact opnemen met mevrouw Carrol Walker Loan Firm Company (infoloanfirm247@gmail.com). hij hielp me dringend met geld toen ik wanhopig geld nodig had om mijn schuld af te betalen na de medische kosten van mijn man en meer geldhulp om onze hypotheek te betalen en mijn bedrijf te herfinancieren. Ik las over Carrol Walker over hoe ze veel mensen heeft geholpen en hij heeft me dringend geholpen toen ik contact met haar opnam en mijn situatie aan haar uitlegde. ze heeft veel mensen geholpen die ik ook naar haar verwijs. Neem nu contact met haar op VIA EMAIL: infoloanfirm247@gmail.com

    SvarSlet